tisdag 23 augusti 2016

Saknar..

.. Ofta att ha en "riktigt" kamera i bland, som nu när jag gått igenom lite kort.
Glömmer aldrig en sen fredagsnatt när jag hade fått mail från Bingo Rimer, Han hade ett fotoskola via nätet som man fick skicka bilder till o blev man utvald fick man både ris o ros, jag fick både och minns jag.. Jätte fint kort, men jag skulle använda mej lite mera av Photoshop minns jag, men skitsamma.. Jag hörde mest bara rosen. 
Rolig tid, men tröttnade tyvärr. Och för dyra grejer att bara ha liggandes, men som sagt tanken börjar gro lite igen men inte då med storhetsvansinnet om den största dyraste kameran med det värsta Canon objektivet på marknaden. 
En vän sa ärligt till mej att du fick finare kort när du gav din själ till det ist för att det skulle bli bättre o bättre.. Det var nog sant.! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar