tisdag 9 februari 2016

Halloj..

Långledigheten har mest bestått av nackspärr o påföld på det då migrän såklart.
Men nu är det rätt ok, sover dåligt bara.
Men det kanske bara är att gilla läget när man jobbar ständig natt,skulle nog inte byta ut långledigheten mot det iaf.
Men dag var jag ut till stugan en sväng, rev bort lite växter jag inte hade hjärta att riva bort i nov då dom fortfarande blommade, idag kändes det mest skabbigt att ha dom kvar.
Men det var så lerigt, nästa gång ska det vara planerat bättre med gummistövlar, kaffe och äggmacka.
Fåglarna kvittrade men solen ville inte visa sej, men  nästa gång solen skiner kan ni nog hitta mej på trappen där. Jag håller på att laga mat för en gångskull, potatis, falukorv o stark pepparotsås..
Såååå gott, en kompis kommer över och käkar, det är väl typ vad som behövs för att jag ska laga mat.
Tur jag har ett jobb som har egen kock, jag tycker om att laga mat o tror jag är rätt ok, men det är ju så tråkigt till sej själv.
Hörs en annan dag, hej på er två som läser ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar